Traktorflickan

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Ja de va en kväll i Juli...

Av Maria Andersson - 30 juli 2014 21:43

..När sommarn e som bäst!

Nu händer det lite grejer här på gårn! Idag har vi rivit halva ladugårn pga att det var i så dåligt skick att det snart hade rasat. Det är skönt att vi fått lite sånt undanstökat! Nu ska de bara sättas upp en vägg på den tomma gaveln så äre färdigt för i år där. Får vi see va vi hittar på te året, om vi ska bygga nytt fähus eller bygga ut åt andra hållet..

Vi har även projekt hundgård nu som egentligen skaa va klart imorrn :P hehe.. Men vi ska hämta nät imorrn å sen ska de väl gå hyfsat fort att sätta upp det å göra ett litet rum te honom inne i uthuset. Hoppas han klarar detta fint, att sitta i hundgård. Tycker det borde gå bra eftersom han är en jakthund å de är kända för att va rätt hårda å tåliga. Dock är våran Thor än så länge mer en soffhund än mördarmaskin ^^ Men de går nog bra!

 

Bild på rivningen  :)

 

 

 

Vädret har varit underbart heela semestern! Endast i dag typ som de varit lite kyligare, det märks juh att de snart är Augusti.. kvällarna är inte längre ljusa, löven börjar gulna, det blåser kyliga vindar.. Men va gör det när sommaren varit såå härlig !? Jag klagar inte!

Nu har jag morgondagen kvar sen ska ja jobba på Fredag, lördag ledigt, för då ska vi på bröllop!! Yeeey, de ska bli kul! :) Måndag åker jag å min "nygamla" vän Hanna till Ullared ;) Men sen blir de verkligheten igen. 

Måste bara säga hur glad jag är för att vi lagt gammalt groll bakom oss å blivit vänner igen, jag å Hanna! Hon bor nära mej också så det är lätt att ses :)

Passar fint att åka med henne å bada också när badkrukan te gubbe här hemma inte vill ;P

 

Har ju varit lite kass på de där me bilder, så här kommer även en bild på min älskade Thor :)

 

Puss Puss :)

 
 
Ingen bild

Bitchen Hanna

30 juli 2014 23:19

Puss på dej, nu mår jag bättre !

 
carinatropp

carinatropp

11 augusti 2014 13:40

Hej, tänker på dig. Hoppas du inte tar åt dig av alla kommentarer på min Instagram. Jag vill att alla ska säga sin åsikt. Vi får alla nya erfarenheter under livets gång och jag vill bara säga nåt så du vet 😍

http://blogg.alltforforaldrar.se/carinatropp

Maria Andersson

14 augusti 2014 13:00

Hej!
Va roligt att du horde av dej :) Nej det är ingen fara, jag är ofta ute å påpekar min åsikt och är van vid både bu å bä ;) Ingen skada skedd! Ska börja läsa din blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Andersson - 11 oktober 2015 20:01

För att börja där jag slutade.. mitt återbesök på Näl angående min MS var ganska positivt :) De hade hittat nya små fläckar i hjärnan men de trodde att dem hade uppkommit tidigare å eftersom jag är nästintill symptomfri så var det inget att oroa sej ...

Av Maria Andersson - 6 oktober 2015 11:18

Åh va trött ja blir!! Skrev nyss ett jätteeelångt inlägg å va nästan helt klar när datorn bara stängde av sej!! Behöver verkligen köpa en ny! Jaja, de blir inget riktigt inlägg idag då. Lika bra de för det skule ha blivit ett inlägg med mycket nega...

Av Maria Andersson - 4 oktober 2015 18:50

Hej hej hemskt mycket hej. Eftersom det finns såå mycket jag vill säga hela tiden å sååå många bilder jag vill dela så tänker jag ändå att det är en smartare lösning att börja använda denna bloggen lite mer å samtidigt inaktivera min facebook. (tro...

Av Maria Andersson - 12 februari 2015 18:47


För att göra en lång historia kort... Mina domningar å pirrningar som jag skrev om i sist inlägg berodde visst på en riktig sjukdom å inte ångest. Gjorde magnetröntgen i December å sen vart de tyst så jag glömde typ bort de men i Januari fick jag en ...

Av Maria Andersson - 21 november 2014 18:24

Hej igen!   De blev lite bortglömt ett tag med bloggen men nu är jag tillbaka å så även medicinerna mot ångest. Ja, de blev tydligen för mkt för mej å jag var för sen att beställa tid hos psykolog så jag gick ner mej totalt ett tag men har nu kom...

Presentation


25 årig specialare som älskar hårdrock, bor på en gård på landet å umgås hellre me djur än människor :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards