Traktorflickan

Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Lite regn å lite annat

Av Maria Andersson - 15 juli 2014 21:34

Jojomensan, idag har de regnat en del. Kom en redig skur förut så jag å Thor fick gå in i veboden å kura en stund tills regnmolnet var förbi oss. Mysigt med regn ändå (om de inte varar så länge) Man kan sitta å mysa å höra det smattra på taket ^^

Andreas är iväg å jobbar en sväng i skogen så vi hittar på lite annat jag å Thor, först ritade vi lite för att de regna, sen gick vi en liten promenad å sen har vi burit ved i några timmar :) Eller vi å vi, Thor har mest bitit på alla vedträ men ändå :P

Vi åt Pizza till frukost som snälla Yvonne kom med, sen kom Martin också (Andreas bror) Så mitt vad om att gå ner 5 kg under semestern ser inte så ljust ut för tillfället.. Ligger nu på 62 nånting å ja ska ner till 58 :O Nej, det kommer inte att gå.

Men men, livet är till för att njutas å det finns fler dagar att gå ner på :P Hihi.

 

Jo jag håller på att trappa ner på mina mediciner nu också. Nu tar jag en halv tablett istället för en hel å det funkar väldigt bra hittills.. Men jag ska ta det långsamt så de inte blir som sist då jag slutade för hastigt å fick äckliga, läskiga utsättningssymptom :S Kanske, om jag har tur, att jag blir lite piggare när jag slutat :)

Det är SSRI preparat jag äter om någon undrar. De dumma medicinerna som gjort mej så trött å fet också!

 

Imorrn blir de te å baka en tårta för då ska vi på lite försenat födelsedagskalas för min älskade mamma som fyllde 5 juli :) Har dock inte köpt nån present te henne ännu :/ Lite svårt att hitta på nåt som hon vill ha/behöver. Om nån som läser detta har något tips på bra födelsedagspresent till en 59-årig mor så får ni gärna kommentera :)

 

Bäst ja går å duschar nu, de va typ... 4 dagar sen :p SOMMARLOV ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Andersson - 11 oktober 2015 20:01

För att börja där jag slutade.. mitt återbesök på Näl angående min MS var ganska positivt :) De hade hittat nya små fläckar i hjärnan men de trodde att dem hade uppkommit tidigare å eftersom jag är nästintill symptomfri så var det inget att oroa sej ...

Av Maria Andersson - 6 oktober 2015 11:18

Åh va trött ja blir!! Skrev nyss ett jätteeelångt inlägg å va nästan helt klar när datorn bara stängde av sej!! Behöver verkligen köpa en ny! Jaja, de blir inget riktigt inlägg idag då. Lika bra de för det skule ha blivit ett inlägg med mycket nega...

Av Maria Andersson - 4 oktober 2015 18:50

Hej hej hemskt mycket hej. Eftersom det finns såå mycket jag vill säga hela tiden å sååå många bilder jag vill dela så tänker jag ändå att det är en smartare lösning att börja använda denna bloggen lite mer å samtidigt inaktivera min facebook. (tro...

Av Maria Andersson - 12 februari 2015 18:47


För att göra en lång historia kort... Mina domningar å pirrningar som jag skrev om i sist inlägg berodde visst på en riktig sjukdom å inte ångest. Gjorde magnetröntgen i December å sen vart de tyst så jag glömde typ bort de men i Januari fick jag en ...

Av Maria Andersson - 21 november 2014 18:24

Hej igen!   De blev lite bortglömt ett tag med bloggen men nu är jag tillbaka å så även medicinerna mot ångest. Ja, de blev tydligen för mkt för mej å jag var för sen att beställa tid hos psykolog så jag gick ner mej totalt ett tag men har nu kom...

Presentation


25 årig specialare som älskar hårdrock, bor på en gård på landet å umgås hellre me djur än människor :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards